sobota, 29 stycznia 2011 | By: Mandriell

5 najlepszych piosenek 2010 roku

Czas na piosenki. Czy rzeczywiście 5 najlepszych?
Moim zdaniem tak, ale wiadomo - co człowiek to inne gusta muzyczne.

Dla mnie wydarzeniem roku była płyta Eminema i w tym zestawieniu znajdzie się głównie EM, bo to głównie jego najwięcej słuchałem. Dlatego ten post powinien nazywać się "5 najczęściej słuchanych przeze mnie utworów" z tym że uważam że jedno łączy się z drugim ;)

Możecie się nie zgadzać, piać że się nie znam - to moja ocena, moje uszy, moje wrażenia i moje podwórko :)

W każdym razie uważam że muzycznie ten rok był dla mnie świetny. Nie dość że fantastyczna płyta Eminema (10 nominacji do Grammy + kilkanaście nagród które już zgarnął), to jeszcze odkryłem kilka na prawdę boskich płyt ale o tym kiedy indziej. 


5. B.o.B. feat Hayley Williams and Eminem - Airplanes part II
280 przesłuchań


4. Eminem - My Darling
358 przesłuchań


3. Eminem feat. Rihanna - Love the way You lie
370 przesłuchań


2. Hans Zimmer - Time (Inception OST)
478 przesłuchań


1. Eminem - Not Afraid
624 przesłuchania

1 komentarze:

Erikssa pisze...

Nawet podoba mi się ten 5 najlepszych piosenek 2010 roku. Numer 5 lobię i znam. Numer 4 trochę już mniej mi się podoba, ale 3 jak zwykle jest super. Ale 2 i 1 to są najlepsze! Są obie świetne.

Ogólnie mi się podoba i czekam na następny twój post.

Prześlij komentarz